Vanliga frågor och svar kring betalning och fakturor
-
Eftersom fakturan innehåller personuppgifter kan vi inte mejla ut fakturaspecifikationen direkt till er. Ni kan dock ansluta er till en e-fakturaleverantör för att få era fakturor digitalt.
-
För att ändra din mejladress behöver ni kontakta er e-fakturaleverantör.
-
Du anmäler vilket konto du vill ha återbetalningen till helt digitalt via vår företagstjänst.
Är du redan ansluten till Företagstjänsten så loggar du in här.
Om företaget ännu inte är anslutet så gör du det här.
Du som inte vill eller kan använda Företagstjänsten kan använda det här digitala formuläret.
-
Du anmäler den nya fakturaadressen här.
-
Det går inte att ändra förfallodatumet. Vi tar inte ut någon dröjsmålsränta om betalningen inkommer senare.
-
Vi ställer ut fakturor först när den tidigare fakturan är betald. Detta kan vara orsaken till att du inte har fått din faktura.
Känner du dig osäker på vad som gäller för er, vänligen kontakta oss.
-
Om svaret på din fråga inte finns beskrivet här kan du alltid kontakta oss
Inbetalning från utlandet
De här uppgifterna ska du använda när du gör en inbetalning till oss från utlandet.
De allra flesta av våra fakturor börjar på siffran 4, men om ni är på ett äldre avtal kan det vara bra att dubbelkolla på fakturan så att inbetalningen skickas till rätt konto.
-
Bank: Danske Bank
Clearingnummer: 1363
Kontonummer: 0071813
IBAN: SE7212000000013630071813
SWIFT: DABASESX
VAT nummer: SE663000257101 -
Bank: Danske Bank
Clearingnummer: 1363
Kontonummer: 0071880
IBAN: SE0912000000013630071880
BIC/SWIFT: DABASESX
VAT nummer: SE663000257101 -
Bank: Danske Bank
Clearingnummer: 1363
Kontonummer: 0071856
IBAN: SE7512000000013630071856
BIC/SWIFT: DABASESX
VAT nummer: SE663000257101
Skicka in din fråga till oss
Om du inte hittar ditt svar här får du gärna kontakta oss.